بلوط وب بلوط وب .

بلوط وب

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای چیست ؟
در واقع همان دیوار شیشه ای است و در حقیقت نوعی دیوار شیشه ای است و با داشتن ظاهری زیبا تاثیر بسیار چشمگیری و زیادی در روی دکوراتیو و طراحی داخلی فضا دارد.

در واقع این نوع پارتیشن نوعی عنصر منحصر به فرد و خاص شمرده میشود که موجب تفکیک و جداسازی فضاها شده و به عنوان یک عایق صوتی نیز عمل کرده و از عبور عاماهی  خارجی چون حشرات و گرد و غبار و … به داخل ساختمان و دیگر بخشهای آمنیز جلوگیری به عمل می آورد در حالی که جنبه ی بصری و دید فضا نیز توسط این پارتیشن ها از بین نمی رود.

شما می توانید از پارتیشن به عنوان یک ابزار و وسیله سریع و ساده برای ساخت دفتر کاری خود و بخش بندی آن استفاده نمایید. این پارتیشن ها به وسیله ی فریم های آلومینیومی، استیل و دیگر سخت افزارهای نگه دارنده  شیشه نصب و اجرا میشوند.

برای ساخت این نوع پارتیشنها از شیشه سکوریت استفاده می کنند که در هنگام خرید حتما به نوع و جنس شیشه آن دقت داشته باشید تا از یراق آلات با کیفیت و شیشه های سکوریت با دوام ، مقاوم و خوب خریداری نمایید.

شما با کمک این انواع پارتیشن می توانید محیطی تمیز و زیبا و شفاف همراه با دید عالی داشته باشید. زمانی که می خواهید تا برای فضای اداری خود برنامه ریزی نمایید پارتیشن به عنوان یک جز حیاتی ، تاثیر بسیار زیادی در چشم انداز فضا خواهد داشت.

همان طور که اشاره شد  شیشه سکوریت به دلیل خاصیتها و مزیتهای ویژه بسیارفراوانی که دارد یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین شیشه ها در ساخت پارتیشن شیشه ای می باشد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

دیوار شیشه ای
دیوار شیشه ای در حقیقت همان جداکننده های از جنس شیشه است که در امر دکوراتیو و طراحی داخلی دساختمان کار برد فراوان دارد.

 یکی از برترین جدا کننده ها در فضاهای کم نور همین دیوار های شیشه ای ساختمان هستند که به کمک طراحان نمای داخلی ساختمان آمده اند.
 


برچسب: پارتیشن شیشه ای،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۴۶ توسط:رحیمی موضوع: نظرات (0)