بلوط وب بلوط وب .

بلوط وب

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای
 

پارتیشن اداری شیشه ای با فریم آلومینیوم
پارتیشن اداری شیشه ای با فریم آلومینیوم با ایجاد ظرافت و زیبایی در محیط کار فضای زیبایی را خلق میکند که باعث افزایش بهره وری نیروی کار کارمندان میشود. این نوع پارتیشن برای استفاده در اداره ها، بیمارستانها و جداسازی فضاهای کوچک بسیار مناسب میباشد.
سیستم پارتشن شیشه ای با فریم آلومینیومی برای ایجاد یک اتاق و بخش جدا ، جدا کردن محیط کار (با توجه به نیاز اداری) و برای بخش بندی قسمت های فروش راهکار مناسب است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

 نصب این نوع پارتیشن شیشه ای بسیار راحت است و یکروزه انجام میشود و به گونه ای است که در صورت لزوم قابل جابجایی و استفاده مجدد است.

از این رو پارتیشن شیشه ای دست دوم نیز به وفور یافت خواهد شد.

 

پارتیشن اداری شیشه‌ای فریم‌ لس  Frameless (بدون فریم)
همانطور که از نام این نوع پارتیشن شیشه‌ای مشخص شد ، درواقع نکته حائز اهمیت آن، استفاده حداقل از پروفیل در ساختار این نوع پارتیشن است.
این نوع پارتیشن شیشه‌ای، پروفیل‌ها حداقل فضا را اشغال می‌کنند و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد ، همچنین وضوح، دید و شفافیت بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

از مهمترین اجزاء پارتیشن شیشه ای فریم لس ، شیشه است. پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته شده است. پارتیشن فریم لس زیبایی بیشتری نسبت به پارتیشن از نوع شیشه  دارد. علاوه بر زیبایی پارتیشن فریم لس، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس پایین تر از پارتیشن شیشه ای فریم دار می باشد. پارتیشن فریم لس از زیبایی و جلوه بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار دارد که دلیل زیبایی پارتیشن شیشه ای فریم لس یک دست بودن شیشه و نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه های آن است.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل که قابلیت اجرای طرح های مختلف و طرح های سند بلاست به صورت مات و نیمه مات و یا طرح لوگو است.  به دلیل شکل ظاهر زیبای پارتیشن شیشه ای مدل شیشه فریم لس این نوع دیوارک بیشتر در محل کارهایی که نیاز به دید باز دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد.
مزیت اصلی پارتیشن فریم لس این است که جای کمتری را اشغال میکند و به دلیل نداشتن فریم سطح دید یک دست و بیشتری را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.
به دلیل انعطاف پذیر بودن پارتیشن از جنس شیشه‌ به راحتی می توان آن را در فضاها و محیط های متفاوتی نصب نمود که زیبایی و کارایی آن محیط به بیشترین حد خود می رسد. به دلیل نداشتن فریم در ظاهر شکننده به نظر می رسد ولی برخلاف ظاهر آن دارای استحکام بسیار بالایی هست.

 

 پارتیشن اداری شیشه ای آلومینیوم و استیل
پارتیشن اداری شیشه ای آلومینیوم و استیل ، دارای فریم از جنس آلومینیوم متراکم است ومتریال و مواد پوشش آن نیز از شیشه های دو جداره و یا تک جداره است.

 

 پارتیشن اداری شیشه ای و استیل
پارتیشن اداری شیشه ای و استیل رابطه خوبی در ساختار پارتیشن شیشه ای دارد. استفاده از استیل به عنوان فریم پارتیشن شیشه ای، زیبایی خاصی به مجموعه ای که از این نوع پارتیشن استفاده شده است می دهد.

 پارتیشن شیشه ای و استیل با توجه به زیبایی که ایجاد میکنند طرفداران زیادی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که از ترکیب پارتیشین شیشه ای و استیل در طراحی فضای خود استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای و استیل علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد. مدت زمان عمر مفید استفاده از پارتیشن شیشه ای استیل را افزایش میدهد.

 

پارتیشن شیشه ای رنگی
پارتیشن شیشه ای رنگی برای جداسازی و تفکیک فضایی در محیط کاری و اداری کاربرد فراوان دارد تا علاوه بر جدا سازی و فضا سازی محیط برای کارکنان و کارمندان موجب  افزایش زیبایی محیط  و در نتیجه افزایش نشاط و روحیه کاری افراد و پرسنل محیط کارمیگردد.  در تولید و ساخت این نوع پارتیشن ها از شیشه های رنگی در طرح های مختلف و رنگ های متفاوت متناسب با درخواست و انتخاب افراد  می توان استفاده کرد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

پارتیشن شیشه ای رنگی را می توان  بصورت شیشه های رنگ دار هماهنگ با رنگ محیط اطراف اداره و شرکت انتخاب و نصب کرد. میتوان رنگ شیشه پارتیشن ها را در ترکیب بندی های متنوع انتخاب کرد تا  محیط کاری دارای تنوع و جذابیت فراوان گردد و هم راستا با آن  موجب  افزایش روحیه کاری و بازده کار کارکنان را به دنبال داشته باشد.

 

 

پارتیشن اداری شیشه ای
 

 

پارتیشن شیشه ای متحرک
از پارتیشن شیشه ای متحرک می توان برای ساخت فضاهای موقتی که دارای پویایی و جذابیت فضایی می باشد استفاده نمود. پارتیشن متحرک را می توان به راحتی و بوسیله تنظیماتی که روی ان انجام می شود به مکان های دیگر حرکت داد. پارتیشن شیشه ای متحرک تشکیل شده از پنل های شیشه ای می باشد که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد.

پارتیشن اداری شیشه ای متحرک علاوه بر امکان حرکت و جابه جایی که دارد در جدا سازی فضایی بسیار کاربرد دارد می توان از شیشه های طرح دار سند بلاست شده و یا شیشه های رنگی دکوراتیو برای افزایش زیبایی پارتیشن ها نیز استفاده نمود.

 

پارتیشن دو جداره شیشه ای
استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره در محل های با سر و صدای بالا پیشنهاد می شود. پارتیشن دوجداره شیشه ای علاوه بر عایق بودن صدا از شفافیت بالایی برخوردار است و از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری می کند. در پارتیشن شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت 10 میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد استفاده می گردد.

برخی از ویژگی های این پارتیشن شیشه ای عبارتند از: پوشش کامل ارتفاع از کف تا سقف،  پیکربندی در دو مدل مسطح یا منحنی، امکان پیاده سازی طرح و نقش روی شیشه، کاملا قابل جدا شدن و استفاده مجدد
این نوع پارتیشن نیز مانند پارتیشن شیشه ای تک جداره در دو مدل فریم لس و با فریم آلومینیومی ارائه می شود.

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم لس
سیستم پارتیشن اداری شیشه ای دوجداره فریم لس با کاهش پروفیل های آلومینیومی در قسمت دیوار شیشه ای در حالی که بیشترین شفافیت و زیبایی را  در طراحی داراست، بالاترین عایق صدا را نیز در بین سایر مدل ها دارد.
این سیستم پارتیشن دو جداره، بدون نیاز به پروفیل عمودی، حداکثر شفافیت را در معماری نوین ارائه می دهد. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره با فریم آلومینیوم
این سیستم پارتیشن شیشه ای تک جداره با پروفیل های عمودی، زیبایی بصری ترکیب شیشه و آلومینیوم را به حداکثر می رساند.
پروفیل های آلومینیومی اسلیم یک راه حل بسیار مناسب برای پارتیشن های شیشه ای اداری می باشد. فرم های خاص پروفیل های آلومینیومی ما در طرح های گوناگون پیوند بین پنل های شیشه ای را تشکیل میدهد.

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره 
در نوع تک جداره این نوع پارتیشن ها از شیشه سکوریت با ضخامت ده تا هشت میل ساخته می شود. در انواع مختلفی موجود می باشد که می توان در مدل های فریم دار و یا فریم لس یا طرح چوب اجرا نمود. این مدل پارتیشن را می توان با شیشه سکوریت طرح دار سند بلاست شده یا طرح چاپ شده اجرا کرد.

این نوع پارتیشن به طور کلی موجب زیبا تر شدن محیط می گردد و به دلیل تقسیم بندی و فضا سازی مورد استفاده در فضا های اداری می گردد. می توان در صورت تمایل به استفاده کردن از شیشه های ساده در یک طرف شیشه پرده کرکره ای نصب نمود. مدل شیشه ای پارتیشن تک جداره تمامی ویژگی ها و نقطه قوت های پارتیشن را دارا می باشد و در فضا هایی کوچک به دلیل پهنای کمتر شیشه ها نسبت به پارتیشن دو جداره مورد استفاده قرارمی گیرد.

 

همواره پاسخگوی شما خواهیم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

برخی از ویژگی های این مدل ها عبارتند از: پوشش کامل ارتفاع از کف تا سقف،  پیکربندی در دو مدل مسطح یا منحنی، امکان پیاده سازی طرح و نقش روی شیشه، نصب و راه اندازی به صورت کامل خشک (بدون چسب)، کاملا قابل جدا شدن و استفاده مجدد این نوع پارتیشن در دو مدل  فریم لس و فریم آلومینیومی ارائه میشود.

پارتیشن شیشه ای تک جداره راهکار بسیار مناسبی برای زمانی است که انعطاف پذیری و قیمت پارتیشن شیشه ای بالاترین اولویت محسوب می شود. پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره یک جانشین خوب برای دیوارهای جامد است و یک انتخاب ویژه و مناسب برای سازماندهی و تقسیم بندی فضاهای تجاری داخلی می باشد.

 

پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس
پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس ، بدون نیاز به پروفیل عمودی، حداکثر شفافیت و مقرون به صرفه بودن را ترکیب می کند. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن  از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.
پایه های نگه دارنده شیشه در این سیستم، پروفیل آلومینیومی است که در قسمت بالا و پایین پارتیشن استفاده می شود که از انواع مختلف پنل های شیشه ای با شکل های مختلف پشتیبانی می کند.
این سیستم پارتیشن سازگاری بالایی با محیط دارد و در قسمت هایی که  شفافیت زیادی نیازمند است، بیشترین کاربرد را دارد.

 

پارتیشن شیشه ای تک جداره با فریم آلومینیومی
پارتیشن تک جداره با پروفیل های عمودی ، زیبایی بصری ترکیب شیشه و آلومینیوم را به حداکثر می رساند. ظرافت و زیبایی و زمان نصب بسیار کوتاه آن  از ویژگی های قابل توجه این نوع پارتیشن است.
پروفیل های آلومینیومی اسلیم یک راه حل بسیار مناسب برای پارتیشن اداری شیشه ای می باشد. فرم های خاص پروفیل های آلومینیومی ما در طرح های گوناگون پیوند بین پنل های شیشه ای را تشکیل میدهد.

فقط با یک تماس کوتاه اقدام به خرید پارتیشن شیشه ای نمایید.
 


برچسب: پارتیشن اداری شیشه ای،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۴:۱۳ توسط:رحیمی موضوع: نظرات (1)