بلوط وب بلوط وب .

بلوط وب

نصب پارتیشن شیشه ای

مشخصات تمامی فضاهای معمول برای طراحی و اجرای پارتیشن :
 بدین منظور در نظر داریم در این قسمت به شرح کلی مشخصات تمامی فضاهای معمول برای طراحی ، اجرا و نصب پارتیشن فریملس شیشه ای بپردازیم .

 نصب پارتیشن شیشه ای

1- مشخصات سقف ها برای طراحی پارتیشن شیشه ای :
با توجه به تجربیات کسب شده از مراحل مختلف طراحی و نصب پارتیشن شیشه ای اداری و مشاهده نتیجه نهایی کار و آمار قابل ارائه از میزان رضایت مندی اشخاص گوناگون به طراحان داخلی توصیه میگردد.

 در طراحی پارتیشن شیشه ای به این نکته توجه ویژه ای معطوف گردد که اتصال پارتیشن به سقفها الزامی است زیرا به علت قطر بسیار کم پارتیشن های شیشه ای تک جداره در دهانه های بالای 5/2 مترطول لرزش ها بسیار مشهود می باشند.
در پارتیشن های تمام شیشه برای اتصال شیشه به سقف هر نوع سقف غیر معلق مانند گچی، کناف، کاذب و... مورد تایید است و نیاز به پروفیل آهن و آهن کشی وجود ندارد. ولی برای انواع سقف های معلق مانند : سقف های کششی پارچه ای - تایل های 60x60 و... حتماً یک پروفیل مستحکم در پشت سقف های کاذب مورد نیاز است.

2- مشخصات دیوارها برای نصب پارتیشن شیشه ای :
از دیگر خصوصیات اصلی در نصب پارتیشن شیشه ای  که باید بدانید این است که اتصال حداقل یک طرف پارتیشن به دیوار توصیه می گردد.

 برای داشتن یک پارتیشن شیشه ای مستحکم نیاز به دیوار محکم و قابل اطمینان داریم و اجرای این محصول در اغلب ساختمان های اداری و تجاری کشور ایران که معمولاً دیوارها با مصالح ساختمانی از جمله آجر و سفال و بلوک ساخته می شوند. بسیار مناسب می باشد ولی امروزه در ساخت برخی از برج ها دیواره های کناف و چوبی استفاده میشود.

 در مواردی که دیوارهای چوبی در داخل آن به کار رفته است برای اتصالات فی ما بین چوبها نیاز به بررسی میدانی وجود دارد و درخصوص آیتم هایی که از کناف در دیوارهای آنها استفاده شده است نیاز داریم تا  یک سازه علاوه بر کناف درست در محل اتصال پروفیل به دیوارها قرار گیرد چرا که گچ برگ کناف امکان پیچ شدن ندارند .

3- مشخصات کف ها برای نصب پارتیشن شیشه ای :
در ایران کف سازی های کاذب چندان رایج نیست و غالباً کف سازی با مصالح ساختمانی انجام می پذیرد .

نکته :
مورد خاصی که در کف وجود ندارد ولی برای برخی کف سازی ها که از متریال خاص تهیه شده اند یا واحد به صورت اجاره ای در اختیار کارفرما قرار گرفته اند و نباید سوراخ کاری روی آنها صورت گیرد می توان از چسب های مخصوص برای نصب پارتیش


برچسب: نصب پارتیشن شیشه ای،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۵۴ توسط:رحیمی موضوع: نظرات (0)