بلوط وب بلوط وب .

بلوط وب

پارتيشن شيشه اي

پارتيشن شيشه اي چيست ؟
در واقع همان ديوار شيشه اي است و در حقيقت نوعي ديوار شيشه اي است و با داشتن ظاهري زيبا تاثير بسيار چشمگيري و زيادي در روي دكوراتيو و طراحي داخلي فضا دارد.

در واقع اين نوع پارتيشن نوعي عنصر منحصر به فرد و خاص شمرده ميشود كه موجب تفكيك و جداسازي فضاها شده و به عنوان يك عايق صوتي نيز عمل كرده و از عبور عاماهي  خارجي چون حشرات و گرد و غبار و … به داخل ساختمان و ديگر بخشهاي آمنيز جلوگيري به عمل مي آورد در حالي كه جنبه ي بصري و ديد فضا نيز توسط اين پارتيشن ها از بين نمي رود.

شما مي توانيد از پارتيشن به عنوان يك ابزار و وسيله سريع و ساده براي ساخت دفتر كاري خود و بخش بندي آن استفاده نماييد. اين پارتيشن ها به وسيله ي فريم هاي آلومينيومي، استيل و ديگر سخت افزارهاي نگه دارنده  شيشه نصب و اجرا ميشوند.

براي ساخت اين نوع پارتيشنها از شيشه سكوريت استفاده مي كنند كه در هنگام خريد حتما به نوع و جنس شيشه آن دقت داشته باشيد تا از يراق آلات با كيفيت و شيشه هاي سكوريت با دوام ، مقاوم و خوب خريداري نماييد.

شما با كمك اين انواع پارتيشن مي توانيد محيطي تميز و زيبا و شفاف همراه با ديد عالي داشته باشيد. زماني كه مي خواهيد تا براي فضاي اداري خود برنامه ريزي نماييد پارتيشن به عنوان يك جز حياتي ، تاثير بسيار زيادي در چشم انداز فضا خواهد داشت.

همان طور كه اشاره شد  شيشه سكوريت به دليل خاصيتها و مزيتهاي ويژه بسيارفراواني كه دارد يكي از مناسب ترين و پر كاربرد ترين شيشه ها در ساخت پارتيشن شيشه اي مي باشد.

 

همواره پاسخگوي شما خواهيم بود :

بخش فروش 44860861-021 / بخش مشاوره 44862162-021

 

ديوار شيشه اي
ديوار شيشه اي در حقيقت همان جداكننده هاي از جنس شيشه است كه در امر دكوراتيو و طراحي داخلي دساختمان كار برد فراوان دارد.

 يكي از برترين جدا كننده ها در فضاهاي كم نور همين ديوار هاي شيشه اي ساختمان هستند كه به كمك طراحان نماي داخلي ساختمان آمده اند.
 


برچسب: پارتيشن شيشه اي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۴۶ توسط:رحيمي موضوع: نظرات (0)